I AM A BLUR KIDDO.

Monday, 11 May 2015

Over TERASA sungguh dia ni.

Assalamualaikum.

Kali ni ada isu lagi. And I think it’s quite tak logic langsung okay. Semua aku post ada sorang hamba Allah ni nak terasa gila. Aku pon tak tahu kenapa. Benda aku post tu sharing untuk public, bukan private. Kalau aku nak tuju kat dia, dah lama aku pm dia. Benda tu pon macam budak kecik sensitip nya. Aku rasa budak kecik pon takde sensitip macam tu kot.

Aku tahu aku ni ilmu agama pon seciput lagi dalam diri ni. Hamba Allah tu ilmu agama menggunung. Tapi sikit-sikit nak bangkang and then terasa. Mak aih. Rendah sangat dia pandang orang kurang ilmu agama macam aku ni. Kalau betol la kau salah, memang patut lah kau terasa kot. Tapi tak payah lah sampai nak balas dengan kata-kata yang perghh mantop sungguh ayat. Kau pulak terlebih terasa.

HAHH! Tak paham sungguh aku dengan manusia zaman sekarang ni. Ada je benda tak puas hati. Kalau tanya private kang duk ceramah panjang lebar dengan kata-kata fatwa dia yang tetap dia nak menang. Maklum lah orang banyak ilmu and pandai berkata-kata kannn. So you know what? I’m going to sit, relax, enjoy and just wait and see what exactly and how far he can go with that kind of attitude, meanwhile I’m gonna keep on posting that sharing text or pictures and others.


P/s: ILMU tu kan untuk dikongsi.

Wassalam.

No comments: